Κερδίστε έως 50% ΕΚΠΤΩΣΗ Σε Επιλεγμένα Προϊόντα * Για περιορισμένο χρονικό διάστημα.

Τρόποι Παραγγελίας

Στο qualitysound.gr μπορείτε να κάνετε την παραγγελίας σας με πολλούς εναλλακτικούς τρόπους. Δείτε παρακάτω:

On-Line Παραγγελίες

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός μας. Επιλέξτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, τοποθετώντας τα στο Καλάθι Αγορών. Μόλις ολοκληρώσετε τις αγορές σας, πατήστε το Καλάθι Αγορών και ολοκληρώστε την παραγγελία σας ακολουθώντας τα βήματα που υποδεικνύονται.

Τηλεφωνικές Παραγγελίες

Μπορείτε να καλέσετε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών:+30 2831022343, Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 - 17:00 (εκτός αργιών). Εκεί μπορείτε να συνομιλήσετε με το εξειδικευμένο προσωπικό μας, να μάθετε περισσότερα για το προϊόν που σας ενδιαφέρει και να το παραγγείλετε δίνοντας τον κωδικό SKU που αναγράφεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Προσοχή: τηλεφωνικές παραγγελίες με τρόπο πληρωμής που απαιτεί να κάνετε Login σε υπηρεσίες τραπεζικών ή άλλων αντίστοιχων ιδρυμάτων δεν μπορούν να γίνουν τηλεφωνικά. Η επικοινωνία με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μπορεί να γίνεται και γραπτώς (μέσω email στο  [email protected]).

Παραγγελίες στο Φυσικό Καταστήμα QUALITYSOUND

Μπορείτε να επισκεφτείτε το κατάστημά μας που βρίσκεται, στο Ρεθυμνο στη διεύθυνση ΜΑΧΗΤΩΝ ΣΧΟΛΗΣ ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΗΣ 4 ΡΕΘΥΜΝΟ ΤΚ 74100 Το εξειδικευμένο προσωπικό μας θα σας βοηθήσει να επιλέξετε το κατάλληλο για εσάς προϊόν και θα σας λύσει όποιες απορίες έχετε.

Θέματα τιμολόγησης & φορολογίας

Στις τιμές μας συμπεριλαμβάνονται όλοι οι νόμιμοι Φόρoι

Σε περίπτωση που είστε υποκείμενος στο φόρο ή μη υποκείμενος στο φόρο νομικό πρόσωπο και υπάγεστε σε ειδικό καθεστώς φορολόγησης, ισχύουν τα εξής:
Εφόσον η έδρα σας είναι στην Ελλάδα: και υπάγεστε σε περιοχή ή ανήκετε σε κατηγορία επιχειρήσεων με ειδικό καθεστώς φορολόγησης, τότε θα πρέπει απαραιτήτως να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών εφόσον είναι η πρώτη φορά που καταχωρείτε παραγγελία. Η ιδιότητα του υποκείμενου θα πρέπει να αποδεικνύεται από την βεβαίωση περί υποβολής δήωσης εργασιών την οποία θα πρέπει να προσκομίσετε μαζί με όποιο άλλο έγγραφο θεωρηθεί απαραίτητο και σας ζητηθεί. Προσοχή η συγκεκριμένη παράγραφος δεν αφορά Ιδιώτες.

Αλλαγές σε ήδη καταχωρημένες παραγγελίες

Σε περίπτωση που θέλετε αλλαγή σε ήδη καταχωρημένη παραγγελία σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών τηλεφωνικά στο 2831022343 Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00 - 17:00 (εκτός αργιών) ή μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στο [email protected] 

Αυτοματοποιημένα Ενημερωτικά email

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα λάβετε αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό ενημερωτικό μήνυμα για την επιτυχή καταχώρηση της, στην διεύθυνση email που καταχωρήσατε με τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Το email αυτό αφορά μόνο την καταχώρηση της παραγγελίας σας και σε καμία περίπτωση δεν συνεπάγεται την πλήρη αποδοχή της παραγγελίας σας από το qualitysound.gr . Η αποδοχή της παραγγελίας σας ολοκληρώνεται έπειτα από συγκεκριμένους ελέγχους που ακολουθούν (όπως έλεγχος αποθεμάτων, πιστωτικός έλεγχος κα).

Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια στην παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών (τηλ. 2831022343 )